Hale Makro wchodzą w skład największej na świecie sieci dystrybucyjnej METRO. Są jednymi z najnowocześniejszych, samoobsługowych hurtowni dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Klientami hal są właściciele sklepów, obiektów gastronomicznych i hotelarskich, pracownicy i szefowie firm, urzędów, osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Powierzchnie hal podzielone są na część spożywczą i przemysłową, w których znajduje się bogata oferta kilkudziesięciu tysięcy produktów w hurtowych cenach.
Pierwsza hala Makro została wybudowana w Polsce w 1994 roku. Do tej pory powstało ich 26.
Klientami hal są właściciele sklepów, obiektów gastronomicznych i hotelarskich, pracownicy i szefowie firm, urzędów, osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Powierzchnie hal podzielone są na część spożywczą i przemysłową, w których znajduje się bogata oferta kilkudziesięciu tysięcy produktów w hurtowych cenach.
Pierwsza hala Makro została wybudowana w Polsce w 1994 roku. Do tej pory powstało ich 26.